Pogoji uporabe


Opredelitev pojmov:

  • UPORABNIK je vsaka fizična, pravna oseba ter vse fizične osebe, ki v imenu pravne osebe uporabljajo spletno trgovino »Alpskibiser.si«. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki ga nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija uporabnika je možna tudi med postopkom nakupa.
  • PRODAJALEC je podjetje Trila d.o.o., ki na svoji spletni strani opravlja dejavnost spletne trgovine.
  • IZDELKI so produkti, ki jih v spletni trgovini ponuja prodajalec.

Prijava:

Uporabnik se obvezuje, da se ne poskušal prijaviti in/ali registrirati za uporabo spletne trgovine pod imenom tretje osebe.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@alpskibiser.si

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju prodajalca (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  4. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  5. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  6. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. časovno veljavnost ponudbe,
  8. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  9. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo:

Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Načini plačila:

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • Z gotovino ob prevzemu, pri čemer si prodajalec ob posameznih naročilih pridržuje pravico zahtevati predplačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi / predračunu. 
  • Z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu.
  • S plačilom preko kreditne kartice (Visa, Mastercard,...).
  • S plačilom preko Paypal računa.

Račun:

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne bo upošteval.

Cene:

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Vračilo blaga:

Kupcu pripada pravica, da v roku 10 dni po prevzemu blaga vrne kupljeno blago. Kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail: tanja@trila.si, blago pa vrniti. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa in obrazložitev, če tega še niste storili po elektronski pošti. Ponudnik ne sprejema pošiljk z odkupnino za vračilo blaga.

Reklamacije:

Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako na naslov prodajalca. Izdelki morajo biti v originalni embalaži in ustrezno zapakirani. Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe nastale pri dostavi izdelka na njegov naslov. Priložena morata biti račun in pisna obrazložitev napake. Ob ugotovitvi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjan ter poslan kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo 

Škoda:

Prodajalec ne odgovarja za morebitne težave ali škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.

Odgovornost:

Podjetje Trila d.o.o., Zoisova ulica 51, 4264 Bohinjska Bistrica, ni odgovorno za posledice napačne uporabe izdelkov blagovne znamke Alpski biser, kupljenih preko spletne strani www.alpskibiser.si, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov.